God morgon!

Hallå på min lilla blogg!

Idag så vaknade jag när min älskling skulle upp till jobbet, dvs klockan 5...
Jag kunde dock inte somna om så jag gick upp halv sex och kollade på tv. Efter ett tag så åt jag frukost :) Riktigt duktigt! Sen så satte jag mig på balkongen och tog en cigg här hemma och njöt av vädret..?
Skit kallt och tråkigt väder!

Från våran balkong på Östermalm.. ;)

Idag så ska jag faktiskt träffa en kompis som jag inte träffat på länge. Vi ska ta en fika inne i stan och bara snacka en massa!
Måste hinna förbi pojkvännen på jobbet, jobbar i Liljeholmen så det är kanske dags att börja fixa sig..? Haha.

Jag måste ju berätta att jag och Emmie var på Blog awards i lördags!
Det började klockan 13 med "Afternoon Tea Party" då det bara var mingel och chans för alla bloggläsare att träffa sina idoler ;) Dock så stack vi redan efter 50 minuter för att det var så segt och vi trodde det skulle hända mycket mer.. Men icke.
Vi drog till Fridays på Östermalmstorg och tog en cider istället! Efter det drog vi hem till mig och började föra lite samtidigt som vi började fixa oss till galan.
Vi kom tillbaka vid åtta igen då det var själva galan och då var det lite roligare eftersom det bjöds på alkohol och käk ;) Kollade på prisutdelningen i en halv timme eftersom vi tröttnade för att vi knappt kände igen bloggarna som vann??
Så vi satte oss och drack och väntade på att hela cafe opera skulle öppna!

När vi väl kom ner till barerna och dansgolvet så satte vi oss och drack, och drack och drack. Tog lite idolbilder på fyllan sådär och ja, det var ganska kul.
Kan ju säga att jag inte riktigt fattar mig på vissa förhållande då en viss bloggare frågar mig ifall vi ska knulla? Ja, jag säger inte mer än att han har flickvän..
I det stora hela så var Blog award OK, men inget mer. Goodiebagen som vi fick var också sådär okej, med tanke på vad man fick förra året...

En del av vad som fanns i goodiebagen..

Sen så kan jag ju lägga upp några IDOLBILDER!! Haha..

Jag och vackra Tyra..

Hugo..


Ja, det var ju lite uppdatering sådär ;)
Kommer börja uppdatera mer nu i bloggen, för jag har saknat den. Så skönt att bara få skriva exakt vad jag vill och bara kunna skriva av mig när jag vill.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig!
Puss!


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Vi skrev med varandra för ett år sen, då jag hade gjort en skönhetsoperation. Nu ett år senare så har jag lagt upp för/efter bild. Jag hoppas du går in och kollar på resultatet och skriv gärna en kommentar :) ha det bra, kram Ida!

2010-09-29 @ 16:59:04
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0