Gott

Nu har jag kollat klart på Kungarna av Tylösand! Så jävla bra program, så underhållande men så jävla sjukt. Kan liksom inte sluta titta och jag är verkligen beroende.. :P Suttit och käkat lite godis till det också, mums!

Idag så hade jag en mysig dag på stan med Alexandra. Har inte träffat henne på super länge så det var verkligen jätte trevligt. Vi satte oss på ett cafe på drottninggatan och jag käkade en god ceasarsallad.
Sen så åkte vi hem till mig och drack te och snackade ännu mera! Mycket mysigt.

Efter det så var det bara att börja med de roliga sysslorna här hemma.. plocka undan och diska. Riktigt kul sådär.. hehe.
Imorn så måste jag upp i tid för att storstäda lägenheten, diska och boka tvättid. Pojkvännens pappa och syskon kommer nämligen imorgon också och då vill jag verkligen inte att det ska se för jävligt ut...

Sen klockan 12 så ska jag vara i studion (där min fina vän Sanna tatuerar). Jag ska visa henne lite saker som jag har på g och förhoppningsvis så kanske hon kan börja redan imorn? Ska bli kul och se.
Tänkte förresten att jag ska lägga upp bilder på mina två tatueringar imorn? Har glömt att ens skriva om dom, men ni får se imorn :)

På kvällen så har jag ett möte med min medarbetare inom Forever, ska ta en fika och gå igenom lite grejer runt klockan 6 imorn.
Så ja, hela min dag är rätt fullproppad!

Jag har förresten även gjort en riktigt god middag idag! "Örtiga pannbiffar med krämig potatisgratäng" kallar jag det :) Älskar att laga mat och jag älskar att äta mat... (och ja det syns, jag vet..) Jag funderar faktiskt på att göra en ny kategori just med bara mina maträtter som jag gör..

Nu ska jag kolla på tv litegrann och sen kanske ta en gurkbit och tugga på! Hehe, sen så ska jag väcka min älskling så vi kan mysa lite... ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: My

Snygg!

2011-03-09 @ 15:11:38
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0